fredag 1 maj 2009


Vill ha musik också. All den musiken som ajg inte kunnat få tag på på pirate bay eller itunes eller på skiva. Som måste beställas från USA med massor i fraktavgift. Jag blir aldrig klar till att beställa eftersom det hela tiden känns som att det är något jag glömt. Nu måste jag spara också. 
Jag hade kunnat jobba på tisdag, jag övervägde det men det går inte. Slutar 16 i Lund, skulle då börja 16 i Malmö och sluta jobbet 19 för att sen vara tillbaka i Lund och gå på konsert klockan 20. Jag är så jävla rädd att svimma sen the knifekonserten så jag vågar inte vara stressad och i rum med mycket folk samtidigt. Prioriterar konserten den här gången. Det är inte så ofta jag unnar mig något sånt.

Syrenen blommar nu. Lite grann. Jag har plockat en kvist som doftar skolavslutning. Det ger lite hopp. Love kommer hit om en liten stund och jag ska mata honom med min sallad. Har redan funderat ut att jag ska servera sån när vi har inflyttningskalas för släkterna. Det är med sån där mixsallad med typ lite ruccola, lite ekblad osv blandat med svarta bönor, mozzarella, tomat, gurka, två skurna jordgubbar och pesto. Får se vad Love tycker. Det hade nog varit gott att servera den tillsammans med ett sånt där riktigt lyxigt bröd eller något större som typ lasagne. Trött. Blir aldrig färdig till att börja med plugget så jag blir aldrig klar heller.

Inga kommentarer: