torsdag 14 maj 2009

18 dagar, 8 kartonger

Jag är i kapp nu. Klar med rapporten för det som hittills varit den här veckan. Imorgon ska jag till skolan, sedan måste jag börja skriva på morgondagens rapport och dessutom på förra veckans rapport. Förhoppningsvis får jag höra om hur det gått med jobbet i morgon också. Jag hoppas verkligen att jag får det. Det hade varit så jäkla roligt att få jobba och det jobbet verkar vara spännande också. Det kunde ändras över dagen. Jag har så svårt att bara sitta helt ostimulerad och det hade jag sluppit där. Och extrajobb på lördagar är helt perfekt. Det hade fixat min ekonomi hela terminen.

Vi får se. Jag har packat en banankartong till nu, så nu har jag 8 stycken. Om jag packar en om dagen i framtiden så kanske jag blir klar. Sen böcker och möbler också. Hahaha. Jag har för mycket prylar! Och sånt som min gamla 80-tals stereo som jag just nu använder som förstärkare till datorn. Ska jag ta med den? Det skulle vara för lp-spelaren, men Loves bärbara är 100 ggr charmigare. Dessutom 1000 gånger snyggare.

Vill köpa dyra fina lådor på Åhlens att ha mina gamla släktfoton och brev i. Det blir 300 för tre men det kan vara värt det. Vet inte om jag vågar flytta med de lådorna dock. De känns inte riktigt så stabila och oömma. Jobbigt om de spricker mitt i allt och alla foton blåser ut över malmö.

Har druckit typ en liter te och har ganska svårt att finna mig i att jag måste sova inom en kvart. I sommar ska jag och Love prova pingisbordet utanför huset. Sydsvenskan hade en bild på det till och med!

Inga kommentarer: