onsdag 6 maj 2009

DÖR

Love kom till Lund och vi köpte tv-spel (project zero, tomb raider - angel of darkness, ffXII) och sedan åt vi bakad potatis. Sen gick vi till Loves kusin och träffade släkten. Vi fick två fina stolar och de andra fick lite fotografier. Jag tog på mig att scanna alla gamla album i sommar och det ska bli roligt. Har tänkt sätta upp en stor ram med gamla släktfotografier i nya lägenheten, vill helst ha en för Loves släkt också. Sen var det fint väder och vi gick genom stadsparken till mejeriet.

Konserten var skitbra. När vi kände att det var på väg att börja ställde vi oss precis vid scenen fast ganska långt åt sidan. När draperierna gick åt sidan så stod vi typ framför DEE. Vi köpte förbandets skiva och vars en T-shirt och sedan plockade vi vars en plansch. Perfekt.

När jag kom hem kollade jag mailen och såg att min laborationspartner har hoppat av kursen så nu har jag (som redan innan undrade över hur jag skulle få tid till att göra klart) dubbelt så mycket arbete framför mig. Tre rapporter på engelska och en presentation på 15 minuter imorgon om en artikel som ajg inte hunnit läsa. Jag dör. Idag ska jag plugga. Skippar att vara i skolan.

Inga kommentarer: