onsdag 27 maj 2009

Jag drog ut alla mina skor förutom typ tre par som jag tänkte använda under veckan och lade dem i en stor hög. Jag uppskattade att mina banankartonger skulle räcka och började pressa ner par efter par. Det räckte precis. 4 fyllda kartonger. Enda problemet var att jag saknade paret till ett av mina högklackade par. Letade överallt tills jag fick en känsla. Jag dtog ut nedersta lådan i byrån och hittade mitt pare, tillsammans med typ en halv banankartong skor till. Hahaha. Definitivt rensning på gång i sommar.
En bra sak är att många par sjunger på sista refrängen så jag kan slita sönder dem hela sommaren. En annan bra sak är att jag aldrig mer behöver köpa skor. Aldrig. Kanske ett par såna där ecco-skor när jag börjar komma upp i ålder men inga fler på iallafall 30 år. Jag klarar mig. En dålig sak är att jag aldrig mer behöver handla skor. Plus att jag inte har plats med 5 banankartonger skor i den nya lägenheten, det känns inte heller bra direkt.

Skriver rapport idag också. Jag upptäckte idag när jag skulle få in den lilla text som min labkamrat skrev innan han lämnade kursen i den andra texten att allt han skrivit redan finns i artikeln vi ska utgå ifrån. Kopierat rakt av. Orkar inte. Tröstdricker kaffe.

Allt är bra annars. Lite upptagen i huvudet. Love var här för att äta frukost och förbereda rollspel, tiden bara rann iväg. Hoppas han fick något gjort.

Måste köpa ungefär 15 papperskassar till och en rulle med sopsäckar. Kanske 4 banankartonger också och sen är jag nog klar med rummet. Crazy.

Inga kommentarer: