onsdag 6 maj 2009

.

Alltså det är nästan för roligt hur oförberedd jag är på redovisningen imorgon. Har gjort halva presentationen ungefär och resten känns omöjlig för jag förstår fan inte vad det står i artikeln. Hahaha. Dessutom har vi inte fått några instruktioner så jag vet inte vad jag ska göra och vad jag ska fokusera på förutom att jag inte behöver ta upp hur artikelförfattarna hade ihjäl sina möss efter 8-10 veckor för att kunna skörda celler.

Det är en riktigt tråkig artikel och det handlar väldigt mycket om någon sorts algoritm som författarna har utvecklat och jag kan inte komma åt hur algoritmen ser ut men jag måste ändå redovisa hur den fungerar imorgon. Haha. Och det är så många matematiska termer som jag inte förstår och inte tänker förstå eftersom det inte är vad jag har läst hittills eller vad jag kommer läsa i framtiden. Hahaha. Antagligen så gör det inget om jag inte går igenom den helt men det känns ändå för jävla meningslöst att stå framför alla och göra bort mig.

Första rapporten är i alla fall färdig. När jag redovisat imorgon ska jag hem och skriva den andra rapporten. Innan måndag tänker jag vara färdig med den tredje för jag har inte tid att ha sånt efter mig. Måste snart börja packa på riktigt. Det är typ 27 dagar kvar eller något sånt innan jag flyttar. Sinnessjukt.

Jag börjar ju inte förrän klockan 13 imorgon så min plan är att sitta uppe tills jag svimmar av idag. Sjukt jävla tråkigt liv jag har just nu. Bara skolaskolaskola med korta avbrott av riktigt liv. Sååå skönt det kommer bli med sommarlov att jag faktiskt inte bryr mig om hur sommaren kommer se ut. Är resten av de avancerade kurserna som den här hoppar jag fett av skolan och blir tidningsutbärare. Eller börjar läsa arkeologi igen, kanske lite historia. Gör något kul med mitt liv. Alla behöver inte rädda världen liksom. Jag är hellre konservator.

Inga kommentarer: