tisdag 12 maj 2009

skunk



Alltså, efter att ha läst hos masha att skunk ska lägga ner kände jag mig tvungen att logga in. Jag kom fortfarande ihåg mitt lösenord men gud. Alla skunknamn som jag glömt bort och all history som man kan läsa gjorde mig lite jag vet inte, nostalgisk. Det fick mig att tänka på sunkkvällarna hos Love som hade egen skunkgrupp, är det fest eller?-gruppen som aldrig riktigt blev vad den var tänkt att vara. Och basementfikorna. Och tänk när man kunde presentera sig med sitt skunknamn och att folk visste vem man var när man gjorde så.

Ulla, helt ärligt. Det är dags att vi fixar vårt riget-maraton. När jag fått in möblerna i den nya lägenheten och TVn kopplats in så är det dags. Mat, snacks, öl/te och så riget. Jag bryr mig inte om ifall grannarna tycker att det är lite påfrestande att lyssna på 8h Stig-Helmer eller de efterföljande 2 timmarna av diverse övertrötta "lillebroooor"-utrop. Det får de ta. Är du på?

Det regnar ändå halva Juli, vi kan ta det på en helg.

1 kommentar:

Ulla sa...

JJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!111 det är dags!!!!