lördag 2 maj 2009

Ok!

Saker som är jobbiga
Jag skulle köpa en hylla på blocket men det verkar inte gå så bra. Får inte svar.

Jag hittar inte den jävla heterozygositeten hos mina jävla markörer för mina jävla gener så jag kan inte bli klar med min jävla rapport och det gör mig galen. Det står ingenstans hur man hittar det, bara varför man ska titta på det och det vet jag!!

TV visar bara skit idag

Jag är allergisk

Min dator är långsam och tvingar programmet jag ska göra datorlab i att stänga av sig hela tiden så jag kan inte skriva mina andra rapporter.

Jag har typ 7 olika mail att svara på som jag måste vara trevlig i och jag dör om jag inte får vara otrevlig idag.

Love är allergisk mot min syrenkvist så jag kan inte ha den på rummet

Love jobbar

Jag kan inte lösa problemet med att alla mina apparater har ojordade kontakter när uttagen är jordade i nya lägenheten. Jag vet inte ens hur jag ska formulera problemet och har ingen aning om vem jag ska ta kontakt (haha) med. Känns som att jag blir jävligt lurad om jag ringer en elektriker och frågar vad det kostar

Jag är så jävla trött att jag inte orkar ta tag i någonting

Det är jättefint väder och jag är ledig imorgon också men måste sitta inne med mina jävla markörer och icke-fungerande datorer för att jag ska kunna komma ikapp i den jävla skolan. Jag ooooorkar inte mer! Aaaaaaah!

1 kommentar:

Ulla sa...

Ät nåt gott, ta en kopp kaffe. koppla av.