fredag 1 maj 2009


Vill beställa ungefär 10 böcker till utöver de böcker jag redan bestämt mig för. Jag hoppas verkligen att jag får ett jobb i sommar för min bokbudget behöver bli större. Sugen på ryssarna men har fortfarande 90 % av Anna Karenina kvar. 

Min katt ligger och tittar på Nils Karlsson Pyssling. Jag känner mig som henne ibland.

Jag har sorterat mina gamla klassfoton idag och jag verkar bara sakna ett, avslutningsfotografiet från högstadiet men jag vet inte om jag någonsin köpte det. Kan inte se skillnad på gymnasiekorten, jag tror seriöst att jag var i koma alla åren där. Det blir mer och mer tydligt hela tiden.

Köpa konsertbiljetter till mamma idag. Hoppas på öppna affärer. Love jobbar.

Woven hand på tisdag. Perfekt. Ett tag tänkte jag banga av ekonomiska skäl men nu är jag glad att jag inte gjorde det.

Inga kommentarer: