onsdag 13 maj 2009

Tog paus för några timmar sedan och gick med Love och köpte en jacka till honom. Han är söt. Han hade kollat på några stycken men ville veta vad jag tyckte innan han köpte. Det blev en snygg svart sak med huva.

Jag har lite småpanik över att det är 19 dagar kvar tills jag flyttar. Jag har packat lika mycket nu som för en månad sedan. Sju banankartonger har jag fyllt. Nu har jag inte plats för fler banankartonger på rummet så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Kanske packa undan mitt bord och börja stapla längs väggen. Hade helst flyttat på måndagen så att ajg var klar. Vet inte riktigt om det går att flytta alla Loves grejer och alla mina grejer samma måndagskväll bara. Det känns lite för optimistiskt. Jag hade planerat att göra det med bara familjen men nu vet jag inte om det går längre. Isåfall om jag gör det i etapper. Herregud. Jag har planerat det här så länge att jag inte vet vad som är på riktigt längre.

Min ursprungliga plan var att vi skulle flytta de absoluta nödvändigheterna, typ sängen och lite kläder första dagen. Sen skulle jag sitta där lugnt och helt utan störande moment och plugga de sista dagarna innan tentan Nu när det är mindre än tre veckor kvar så har jag fjärilar i magen och jag vet att jag inte kommer kunna sitta där i spartansk miljö och läsa tråkig litteratur. Inte samtidigt som ajg vet att jag har hoppackade lådor stående på en annan plats. Hoppas Love är ledig. Då kan han flytta sin del iallafall. Jag blir för distraherad av helt tomma rum.

Jag är lite mer än halvvägs med labben. Det går inte lika slött nu så jag vet inte vem jag ska skylla det sjukt långsamma sökandet i databaserna tidigare på, men det blir väl som vanligt på comhem. Vi ska ha bahnhof sen. Aldrig i livet att jag tar comhems internet igen.

Inga kommentarer: