måndag 4 maj 2009

Hej världen. Idag är du snäll mot mig igen och det gör mig glad.
Fint väder men ändå inte så soligt att jag behöver vara ledsen över att sitta inne i datorsalen hela dagen. Mindre än en månad tills jag flyttar till värnhem och då ska jag ha blommor på balkongen som inte är så liten som jag tänker den.

Allt är bra även om jag är lite slutkörd. Ska unna mig ett bad i mitt fina badskum för snart har jag inte något badkar längre. I gengäld har jag en handdukstorkare. Jag har aldrig haft en handdukstorkare, vad ska man med en sådan till? Både jag och Love har börjat se flytten som enbart positiv och det är bra.

Morgondagen blir rolig också. Sovmorgon, börjar 10. Labba hela dagen fram till 16 ungefär då jag ska träffa Love och äta ute. Sedan ska vi träffa hans kusin och farfar en stund och titta på möbler och fotoalbum (älskar fotoalbum!) och sen ska vi röra oss mot mejeriet och se Woven hand. Det blir nog en väldigt bra dag tror jag. Ska försöka få tag på en konsertplansch i veckan. En sådan hade varit fin på någon av våra framtida väggar.

Har druckit typ en kanna kaffe idag. Lite skakis men ändå lycklig.

Inga kommentarer: