fredag 29 maj 2009

Klapa snel Magi

Nu har jag skickat in min labbrapport så nu är det bara typ tre dagars arbete kvar. Allt ska vara klart typ till den 5e men det spelar ingen roll för jag behöver inte bli godkänd för att få bidrag nästa termin så jag kan få betyget efter sommaren. Hoppas att min lärare tittar på när jag skickade in det för det känns sjukt jävla eriöst att sitta en fredag klockan kvart över 11 och skriva laborationsrapporter. Jag är så sjukt duktig och förtjänar typ ett halvårs sommarlov efter det här.

Hara mailat om jobb men inte fått svar så jag tror att jag får räkna med ledighet och ta eventuellt jobb som ett plus.

Kom på att jag ska hämta massa IKEA-kataloger när jag flyttat. Skitskoj att titta på vad som var superinne på 70-talet eller 80-talet och grämer mig för att jag inte sparat 2000-talets kataloger. Nu skickar de ut så jäkla många olika kataloger bara. Det är inte lika kul längre.

Jaja. Packa nu!

Inga kommentarer: