fredag 8 maj 2009

Fredag

Jag överlevde redovisningen. Härligt. Sov 11 timmar i natt.

Idag sitter jag och försöker samla ihop lite vilja. Hade varit bra att bli klar med i alla fall en rapport i helgen.
Jobbet vet jag fortfarande inte om jag får. Det hade varit helt fantastiskt om jag fick det och det står mellan mig och en annan så man vet inte. Han ville helst ha oss båda och det hade definitivt varit det bästa! Det hade varit jätteskönt att kunna betala hyran med nya pengar och inte sparpengar. Plus att jobbet verkar jätteroligt och omväxlande!

Vi får se.

Idag är det i alla fall fredag och Love har tagit sönder kontrollen till ps2. Om han fixar en ny kanske jag kan sitta och skriva medan han spelar re4. Bli klar.
Jag har börjat tänka oss i vardagsrummet i den nya lägenheten i stället för i hans rum när jag tänker på tv-spel. Det känns lite konstigt men ändå spännande. Jag tänker soffan vid en vägg och tvn vid andra och jag kan se dörröppningarna och fönstret och allt.

Inga kommentarer: