söndag 10 maj 2009

.

Kan inte bestämma mig för vad jag ska göra idag. Måste plugga-packa-städa med vill inte. Gör därför inget av det utan sitter och njuter av skräp-TV. Packa har blivit helt jobbigt nu för allt som är lätt och självklart är packat. Hur packar man resten liksom. Lägger man mindre lådor i större lådor eller låter man dem vara smålådor? Och alla böcker en gång till, när ska jag packa dem? Jag får inte plats med en massa papperspåsar på hyllan, kanske om jag flyttar runt hyllplanen?

22 dagar kvar.

Sen kanske Loves mamma kommer ner den tionde juni och det hade varit kul om lägenheten såg någotsånär ut då. Har ingen aning om hur jag ska få ihop allt men det löser sig. Det ska bli jäkligt kul iallafall. Man kanske ska flytta Loves grejer först? Eller kanske flytta mina grejer på kvällen den 1e?

Inga kommentarer: