söndag 15 november 2009

Sista inlägget för idag. Har haft tråkigt och varit lite sjuk så det blir lätt lite för mycket bloggande eftersom jag ändå sitter vid datorn. Min influensa är ju borta nu men min förkylning som nog trycktes bort lite grann av vaccinet har nu istället brutit ut med halsont, nysningar, hosta, illamående, allmän svullnad och trötthet. Skoj.

Love lurade mig dessutom. Jag har lovat att jag ska börja titta på battlestar galactica när har fått sin box och han fick den för ett tag sedan. Idag var det dags att se första avsnittet (som jag halvt sovit mig genom 7 gånger tidigare) och jag tyckte att halv åtta var en bra tid eftersom jag ville se agenda vid halv tio och då hade jag lite tid till annat också däremellan. Ja. Jag tror att vi tittade i 3,5 timmar. Miniserie var det visst, inte ett avsnitt. Nu missade jag mitt program men jag behöver aldrig mer se introduktionen utan kan gå vidare till att se de andra avsnitten. Det känns som att jag varit tvungen att läsa om introduktionskursen till battlestar galactica 7 gånger eftersom jag aldrig lyckas få godkänt men att jag alltid legat två poäng under gränsen. Nu äntligen har jag godkänts och kan gå vidare.

Inga kommentarer: