söndag 22 november 2009

Jag har tio hemska dagar framför mig men jag ska klara det. Har pluggat konstant hela helgen och lyckats lämna in uppgifter också. Jag fick inte mitt program att läsa av en text på det sättet som läraren ville att det skulle göra det men när jag gjorde det manuellt, alltså papper och penna, fick jag exakt samma resultat som mitt program så jag har väl satt ett program med talfel till världen. Jaja. På torsdag har jag tenta, imorgon har jag evighetsdag och det betyder att jag inte kan gå och lägga mig för sent. Igår satt jag hemma hos mamma och pappa och pluggade tills klockan var lite i fyra på morgonen. Sen hem till Love. Idag har jag mest fixat till småbuggar och läst i mina anteckningar. Jobbigt med mycket att göra men det är lika bra att göra det känner jag. Det blir inte bättre av att jag ligger sömnlös och har panik över att jag hamnar efter.

Inga kommentarer: