torsdag 12 november 2009

Nasse

Ja. Jag säger väl som de flesta andra 20-29åringar den här veckan. Ont i armen.
Planerade om och flyttade vaccinationen från imorgon till idag så att jag kan plugga koncentrerat hela dagen imorgon när Love jobbar. Love är ute och fixar rollspelspapper vid ribban så jag har huset för mig själv. Bjöd hit mamma och vi käkade take away från café ceder och sedan fick hon kanelbullar, dels att äta men också att ta med sig hem. Har seriöst satt i mig 12 bullar sen igår så jag tror att det är bäst om de lämnar lägenheten så fort som möjligt. Sjukt sockerhög men ändå H1N1-trött. Jobbig kombination. Kan inte sova men kan inte vara vaken. Är det det här de pratade om i aftonbladet när de sa att folk hamnade i koma av viruset?

Ja. Ska bädda ner mig i soffan och titta på trams. Det bästa jag vet.

Inga kommentarer: