torsdag 19 november 2009

fixafixafixa

Har en lång att-göralista nedskriven idag. Måste sätta igång att plugga ikapp det jag missat när jag varit trött, sjuk och utslagen. Ska fixa köket också för här är så jävla skabbigt. Det är först på listan. Efter det måste jag skriva personliga brev och söka lite jobb för jag har kommit på att det är bättre att folk frågar mig vem jag är på en intervju än att jag ska sitta och marknadsföra mig på sjuka sidor som manpower. Deras konstiga frågor om mål ger mig fortfarande magont. Jag är väldigt sugen på att jobba extra typ några dagar till jul. Gärna eftermiddagar, kvällar och nätter. Helst vill jag ha möjlighet att jobba på sommaren på samma ställe sen men det är lugnt om de bara använder mig ett tag. Jag är väldigt öppen för förslag.

Love är bra i alla fall. Han var snäll och pratade bort halva min ångestklump när jag inte kunde sova. Han är snäll mot mig och säger att jag är bra.

Nu diska.

Inga kommentarer: