måndag 9 november 2009

Idag har jag varit i skolan i de vanliga 5 timmarna och tar därför ledigt istället för att ha håltimme i tre timmar och sedan åter befinna mig i skolbyggnaden vid 18.00. Bara idag. Ska programmera istället och kolla på nya dexteravsnittet. Fett med mys. Först ska jag och Love till entré för att kolla in vad de har att erbjuda på mormors bageri. Om någon ansvarig för entré skulle råka läsa det här så vill jag ha lite butiker som lockat folk istället för en del av de som är där nu som känns lite passé. Nu är jag inte sådär tjejig som jag ibland önskar att jag var men när jag får såna infall så brukar jag handla bad- och doftsaker på body shop. Jag hade väldigt gärna haft en lushbutik här också. Ni fattar. Icke-djurtestade och relativt klimatsmarta prylar. Lite mer ekologiskt? Rid ut den vågen liksom. Parkeringen i källaren exempelvis känns inte så fräsch. Om det nu är helt omöjligt att hitta parkering på värnhem så får väl hörbyborna eller vem det är som ska handla på entré helt enkelt ta bussen! Slut en deal med skånetrafiken om det nu är så att ni måste tjäna pengar även på de besökare som inte handlar.

Inga kommentarer: