torsdag 23 juli 2009

Nu är muffinsen klara! Jag är så sjukt imponerad över mig själv och att jag lyckades slutföra den här dagens alla projekt. Jag sov 3,5 h i natt! Jag kanske inte behöver sova mer än så? Jag har dessutom hunnit med att ha huvudvärk med tillhörande illamående (Migränkänning) och läst nästan hundra sidor i min bok. Köpte en till bok idag, jag behövde den knappast men det fanns två böcker med noveller av ryska författare och jag köpte den ena och min bror den andra. Sen när vi läst klart ska vi byta.
Köpte även två fina svensk damtidning(ar) från 1950. Har sjukt lite pengar så billig shopping is the shit. Var på indiska med mamma också och såg att balkonglådan var på rea nu men jag kan inte handla den. Nada cash. Ska plantera i aliminiumburkar istället och eventuellt göra upphängen till dem i järntråd.

Inga kommentarer: