onsdag 8 juli 2009

Jag kom precis på att jag frågade min tandläkare för typ 10 år sedan om det gick att forma hörntänderna till huggtänder. Jag tror att det var i samband med någon lagning eller tandställningen för jag hade massa gegga i tänderna. Hon svarade att hon inte gjorde sånt. Fatta skoj om jag hade skaffat huggtänder när jag var 13. Fett mycket coolare än en tatuering med Nalle Puh eller annat random tweenmönster. Jag hade fortfarande visat mina huggtänder med stolthet. Tråkig jävla tandläkare.

Andra saker jag fick för mig i den åldern var att ajg borde pierca min navel. Jag försökte göra det själv men det gjorde så satans ont att jag sket i det. Det är jag ganska glad för nu. När jag var några år äldre och istället gick på högstadiet så var jag väldigt inne på att pierca septum och tatuera in en squatkatt på vaden. En piercing i septum hade nog gjort att jag såg mindre ut som en bibliotekarie idag men squatkatten vet jag inte om jag känt mig så nöjd med. Jag stör mig lite på nasty egoistiska medelklasskids som snackar om att alla borde ha en bostad, ockuperar ett hus och sedan inte bjuder in hemlösa utan använder stället till att klottra på väggarna och pissa i garderober.

Inga kommentarer: