söndag 26 juli 2009

Köpte ett 6-pack tandborstar på apoteket. Hittar inte.
Hittar inte mina hårspännen/snoddar. Köpte nya. Hittar inte.
Jag tror att jag börjar närma mig den platsen där allt försvunnet hamnar. Klimax liksom. Större saker försvinner hela tiden. Kanske i skåpet som jag inbillar mig finns ovanför ena klädkammaren. Får man slå hål i väggar? Tänk så ligger där typ en död katt eller något. Det regnar döda insekter därifrån. Knackar man är där ihåligt. Väldigt intressant. Undrar vad en sådan kamera man använder vid gastroskopi kostar. Skulle behöva en sådan nu. Någon som har en att låna ut? Egentligen kanske lite uttråkad.
Ska till drottningtorget, sen kanske till kyrkogården. Sedan antagligen diska. Jag är en usel hemmafru. Gör ingenting förutom att bygga pussel och flänga runt.

Inga kommentarer: