torsdag 30 juli 2009

Idag har vi betalt hyran. Hittade en annan räkning också som visst inte skickas ut utan ska letas fram på internet. Jävla tur att vi gjorde det idag för den hade förfallodatum den 31a. Ja. Inga pengar längre men inte heller några skulder.

Imorgon tror jag att det är fredag och då ska jag köpa presentpapper. På eftermiddagen/kvällen ska vi till Loves kusin.
I övermorgon tror jag bestämt att det är lördag och då ska jag till mormor och morar och Love ska äta stekt kotlett. Jag vet inte vad jag ska äta, spännande.

Tänkte vara duktig och lägga upp bilder i bilddagboken men fan vad det är drygt. Macen tycker inte om applikationen man lägger upp flera bilder med så safari avslutas oväntat hela tiden. Fönstret stängs ner och jag tvingas logga in på nytt. Dessutom måste man skriva på varenda bild. Sjukt tråkigt. Får väl skaffa mig en server.

Inga kommentarer: