söndag 26 juli 2009

Alltså gud. Dagens ord har varit tråkigt. Det blev ingen cykeltur men jag gick hem till mamma och pappa och åt. Sedan gick jag och bror min till stortorget och handlade glass på Max. Sen gick vi tillbaka och jag kunde se slutet på en dålig film (saknar skräp-TV) och leka med katten som hade kräkt i mitt gamla rum. Nu har jag kommit hem igen och har lyckats diska klart (sjuuukt tråkigt att diska) medan jag lyssnade på halva sommarpratet för dagen. Nu tänkte jag göra en kopp te och läsa i min bok. Love ska i princip bara sova här i natt, han sticker till jobbet tidigt som fan så jag ska försöka att inte hålla honom vaken så länge.

Jagtror att min dag blev så tråkig mest för att jag var trött. Egentligen har det inte varit så hemskt. Jag fick en brosch av mamma som hon hade tänkt ge mig i namndagspresent innan vi hittade örhängena som jag fick istället. En fin silverfärgad med små lila stenar. Snäll mamma.

Måste komma ihåg att betala hyran. Ska nog sätta mobillarmet så att det ringer på onsdag för jag har noll koll på dagarna nu.

Inga kommentarer: