fredag 17 juli 2009

Jag kommer aldrig att vänja mig vid att det klättrar män utanför mina fönster. Vill rulla ner mörkläggningsgardinen men det blir sjukt mörkt då och jag är nästan räddare för elräkningen än för inbrottstjuvar och byggarbetare. Loves mamma är nere nu, hon var här en kort stund igår och tittade på lägenheten, i kväll ska vi nog äta på någon restaurang. Ska först till sopstationen med familjen nu. Sebbe ska handla möbler till mitt gamla rum/sitt rum.

Flashback är min bästa vän nu på sommaren. Det är för varmt att vara ute och jag bara bränner mig en massa så sitta vid datorn=bra. En tråd som jag funderat på att sätta tänderna i började jag läsa i igår. Nu är jag lite mer än halvvägs och det är lite som att läsa en deckare. Kul att det handlar om värnhem och att personen fortfarande bor här. Läs! https://www.flashback.info/showthread.php?t=642973

Förresten! Idag, när jag äntligen skulle få sova ut så vaknade jag av att byggarbetarna stod utanför sovrumsfönstret och borrade med slagborr in i vår sovrumsvägg. Jag dog. När det blev tyst försökte vi somna om men de hade bara ett kort störa-så.mycket-som-möjligt-uppehåll och satte snart igång igen. Trött dag. Jag borde verkligen duscha. Har bara tvättat håret och bara duschat kroppen. Inte tagit en ordentlig dusch på typ en vecka. Svettigt och varmt och ganska äckligt.

Inga kommentarer: