söndag 26 juli 2009

Askeröd hade mängder med fina möbler. Nu behöver vi inte fler möbler så jag kunde inte köpa några men efter att loppisen tagit slut tog de traktorn och slängde allt i containrar. Det gjorde lite ont och jag undrade lite grann varför jag inte har en butik i stan, körkort och släp. Många sådana där 60-talsskåp som går för lite med än 1000 kronor i Malmö som stod kvar efteråt. Och en riktigt fin bokhylla på ben med inbyggda lådor. Tyvärr hade det regnat så att lådorna svällt upp, annars hade jag nog släpat in möbeln i bilen och själv tagit bussen hem.

När jag kom hem åt jag och sen åkte jag till Lomma och farmor och farfar. När jag kom hem därifrån var tanken att jag skulle till Möllevångsfestivalen men jag var så trött att jag inte kunde resa mig. Love lagade mat till oss, sedan låg jag i soffan och såg på tv. Idag händer ingenting så jag ska nog läsa lite grann.

Inga kommentarer: