måndag 13 juli 2009

.

Idag är min klantigaste dag hittills. Jag har aldrig varit så hopplös. Vi skulle åka till Landskrona idag, jag och Love, vi hamnade i helsingborg för att vi gick på fel tåg. När vi kom hem skalade jag av mig en bit av nageln med potatisskalaren, hällde ofärdig redning över blomkålen och när Loves korvar med grönsaker var klara i ugnen så lyckades jag hälla ut dem. De hamnade under den lägsta plåten, alltså ner där där gasen kommer ifrån. Dessutom lyckades jag bränna mig två gånger. Tur att jag inte har någon slags image att hålla uppe, kul om det hänt i ett direktsänt matlagningsprogram liksom. Min mat blev iallafall god. Love fick äta av den också.
Just det. Jag lyckades koka potatisen för länge också, och när jag skulle blanda saft till maten hällde jag en femtedel av koncentratet ut över diskbänken.

1 kommentar:

Ulla sa...

synd att man inte kan lägga in ett tillfärlligt avbrott och en testbild i verkliga livet.