tisdag 18 augusti 2009

Trött

Nä men alltsp. Jag höll mig vaken tills Love kom hem och en liten stund efter det. Love gick och la sig efter jobbet och då blev jag så uttråkad att jag somnade. Hepp. Vaknade lite innan konserten i folkets park så vi fick skynda oss dit. Vi hann se den och även den andra konserten som var planerad idag. Duktigt av mig. Efter A camp så följde vi mamma en bit på vägen och sedan joggade vi (inspirerade av Ulla) halva Kungsgatan, gick en bit, sedan resten av Kungsgatan. Jag blev andfådd men fick ingen astma, det kändes jättekonstit för jag har alltid fått astma när jag sprungit. Det var alltså Lisakatten som gjorde mig döende och inte lungcancer eller KOL eller cystisk fibros. Helt vanlig kattallergi. Jag tänker utnyttja det här, jag tänker lära mig springa. Om jag lyckas springa och rullar ut Yogamattan lite oftare så borde jag vara all set liksom.

Nu är jag lite trött men tänker kämpa på och om fem minuter ska vi till Oscar och Myra. Jag har fått en del spoilat eftersom jag var dum nog att bli fan av HBO på facebook. Typ en timme efter att avsnittet visats i USA så spoilar de vad som hänt i sina rubriker. Rubriker som alltså hamnar i min newsfeed. Jag försöker blunda när jag ser dem och jag har inte tryckt på en enda länk sedan jag var dum nog att klicka in mig på wikipedias sida om True blood och på 2 minuter lyckades spoila ungefär 3 böcker på en gång. Myra sa att det nog inte gjorde något eftersom serien går ifrån böckerna en hel del, och hon har antagligen rätt.

Ja. Möllan igen då alltså.

Inga kommentarer: