tisdag 18 augusti 2009

Pigg

Jag gick upp när Love gick till jobbet idag, sjukt tidigt. Jag känner mig väldigt pigg för en gångs skull så jag tänkte vara uppe och fixa allt tråkigt som borde fixas, kanske äta frukost och titta på TV? Vi pratade om det igår, att vi lika gärna kunde slänga ut TVn för vi tittar inte på den alls. Nu tänkte jag ge den en ny chans.

Jag var på Andi Almqvist igår, Yann Tiersen missade jagför jag var så trött att jag somnade hos mamma och pappa när vi var uppe om en kort stund. Vi flamsade hem i stället och lagade mat som vi som vanligt åt framför Six feet under.

(Andi Almqvist)


(Andi Almqvist


Ikväll är det äntligen dags för två avsnitt True blood och efter det ska vi antagligen se the Phantom of the Opera. Förra gången pratade vi om att se Moulin Rouge men när klockan var halv åtta på morgonen gav vi upp. Kanske ser den också? Vi får se. Jag måste i alla fall hålla mig vaken väldigt länge nu.

Inga kommentarer: