måndag 17 augusti 2009

Kära dagbok

En till grej som jag glömde säga. Inflyttningsfesten på lördagkvällen ledde till att jag hade två helt nya upplevelser. Jag såg ett stjärnfall! Det var bara jag som såg det och först fattade jag inte att det var ett stjärnfall men efter att ha förklarat för andra förstod jag att det verkligen var så! Folk var inte särskilt imponerade, Love hade sett flera stycken.

Det andra jag var med om för första gången var fan så mycket sjukare. När vi gick ifrån festen (typ halv 5 på morgonen?) så pratade vi om något som fick Juffi (vet inte hur hon stavar det) att säga att hon var blond. När vi kom ut ur trapphuset stod en ung kortväxt person (eller dvärg, vad man nu säger) med en cykel utanför och följande utspelade sig:

Kille: -Vem sa att hon var blond?
Juffi: -Jag!
Kille (till mig): -Och vad tror du att du är?
Jag: -Eh, rödhårig?
Kille: -Nä, för du är orangehårig!

Haha gud vad allt var absurt. Jag blev dissad av en kortväxt kille klockan halv 5 på morgonen, samma kväll som jag sett ett stjärnfall. Och vilken diss också! Det var som en Disneyfilm!

Jaja, det är svårt att återge hur sjukt allt var, klockan var sä jäkla mycket att jag gått långt förbi övertrötthetsstadiet men det kändes jävligt skumt. Måste lägga upp en bild också för att visa min hårfärg för jag skulle väl inte direkt kalla den orange, även om det varit väldigt tufft om den var det. Riktigt orange alltså, sjukt tufft.

Inga kommentarer: