fredag 7 augusti 2009

Kära dagbok

Nu tänkte ajg helt lämna skolångesten och ändra tema. Nya temat är: sommardjur.

Den här typen träffade jag vid ödetomten nära rörsjöparken.

Den här ville inte lämna mig i Bjärred.

Den här sjöng för mig när vi gick hem från Oscar och Myra en morgon.

Den här höll mig sällskap när jag skulle åka buss en dag.

Den här har varit sällskap större delen av sommaren när Love jobbar. Vi är väldigt bra vänner nu.

Den här pälsbollen låtsas att hon inte känner mig när jag hälsar på. Efter en kvart ungefär bestämmer hon sig för att jag kan få gottgöra min frånvaro genom att gå kattärenden: matskålen ska fyllas, liksom vattenskålen. Toalettlådan ska tömmas. Balkongen ska besökas och jag ska tillbaka in i rummet som jag hör hemma i. Iband leker vi lite grann också, när hon är på humör för det.

Den här höll mig sällskap när jag skulle ta bussen i Trelleborg.

Här är hans flickvän, hon stod inne i kuren och tryckte. Bakom kuren fanns mer sällskap.

Den här käkade mat med oss på torget i Landskrona.

Den här skrämde livet ur Love vid centralen.

Den här äcklade Love men inspirerade mig i Helsingborg.

Den här var väldigt upptagen med att äta insekter i Helsingborg.

Dessa två ville inte sluta kela i Tyringe.

Den här var sugen på mer äventyr, också i Tyringe.

Dessa två var sugna på burgare på McDonalds på Gustav.

Dessa två tittade på när vi åt glass i Simrishamn.

Den här sprang omkring på parkeringen i Lomma.

Den här satt i knäet om man matade honom med kaka i Tirup.

De här var väldigt hungriga i rörsjöparken.

Ja. Det var väl mina sommarvänner.

Inga kommentarer: