torsdag 13 augusti 2009

Kära dagbok

Nu har jag varit vaken i lite mer än 4 timmar och jag har kommit på varför jag brukar sova bort dagarna. Det är skittråkigt på förmiddagarna! Nu har jag suttit och klickat runt på internet i två timmar. Pillade lite i lådorna innan och försökte kolla på film men höll på att somna. Utomhus är jävligt ljust och det sticker i ögonen, jag har redan ätit en gång men börjar bli hungrig igen (innan 12!), Love jobbar liksom de flesta andra. Funderar på att rycka upp mig, gå hem till mamma och pappa och somna i soffan till skittv. Undrar om Lisakatten är på gott humör idag.

Alltså. Jag saknar inte skolan men jag saknar stimulansen från föreläsningarna. Känns som att min hjärna krymper och pannbenet är på väg att rasa in. Kul att ha läst ikapp i alla trådar på flashback och testat alla skitspel på facebook. Det räcker nu. Rena kläder, frisk luft och gullig katt. Kanske åka någonstans med busskortet? Kanske borde vänta på Love? Kanske borde sova en stund? Trött på kaffe hursomhelst. Love sa att jag skulle sätta på en stor kanna till hantverkarna men de var här i 3 minuter så jag har druckit halva kannan själv nu. Resten får nog vara. Inte så sugen längre.

Inga kommentarer: