söndag 2 augusti 2009

Hej hej dagboken.
Idag har vet varit sjukt varmt. Pappa ringde och frågade om jag ville följa med till drottningtorget och vem är jag att tacka nej till ett sådant erbjudande. Bad honom att ta med min gamla datorskärm till Love och nu har Love suttit och myst med skärmen hela dagen (förutom i början när hans externa ljudkort inte ville fungera samtidigt som skärmen). Det var en bra dag på drottningtorget. Det måste vara det fina vädret som gjorde det. Köpte en hållare till hushållspapper, en sirlig fjärilsbrosch, ett skospänne (som nästan matchar ett annat skospänne jag har, score), en svart löskrage, två små tavlor med trollbilder, fina tvålar i fina tvålaskar och knappar. Det var inte så mycket men nice stuff. Borde egentligen fotografera allt jag köper och lägga upp men macen tycker inte om det. Eller, jag måste lägga upp i originalstorlek.


Kragen, och dess nya ägare.


Skospännen. Det vänstra är det nya och det högra är då det gamla.


Mina fina tvålar.

Inga kommentarer: