söndag 9 augusti 2009

Kära dagbok

Alltså, visst. Det har varit nyttigt för mig att göra absolut ingenting men nu räcker det. Har fixat tvätten och börjat stuva om i alla lådor som fortfarande står här uppe men borde åka ner i källaren. Har tittat på film, revolutionary road och det var väl inte direkt upplyftande men ändå ok. Nu ska jag fixa klart med lådorna och sedan gå och handla. Måste ta tag i laborationsrapporten också och tänkte ha som mål att i alla fall leta fram pappret med instruktionerna idag. Har inte tittat på dem sen flytten.

Måste också sätte mig ner med kalendern och titta på hur det ser ut med kurserna nästa termin. 6 kurser fortfarande. Förhoppningsvis finns det möjlighet för mig att hinna jobba också, funderar på att söka ett extrajobb till, kanske på helgerna. Ska höra med det jobbet jag hoppades på inför sommaren. Det hade varit roligt om jag kunde få en chans där. Bränner jag ut mig så får det vara så.

Måste också kolla hur det ser ut med skolan när Love fyller år. Det hade varit så roligt att få åka iväg med honom någonstans. Kanske Berlin.

Inga kommentarer: