onsdag 15 april 2009

v 23

47 dagar till flytten. Tänkte försöka börja packa men det var så jävla tråkigt så jag struntade i det. Funderar på vem jag ska rösta på den 7e juni. Funderar också på att det är andra gången jag ska rösta i EU parlamentsvalet och det får mig att känna mig lite stolt, lite gammal. Undrar om jag ska rösta på en annan plats nu än innan. Jag flyttar ju den förste så jag kommer vara folkbokförd vid Värnhem då.
Ska byta församling också, inte för att det påverkar mitt liv jättemycket förutom att det kommer att stå i min fil att jag lämnade Möllevången för att flytta till Malmö S:t Pauli. Pauli har finare kyrka och det kommer alltid att stå Möllevången i mitt pass. Inga jätteproblem alltså.

Saknar Love. Det känns i hjärtat att vi inte träffats på ett tag nu. Prata i telefon är inte lika roligt, speciellt inte med min mobil som håller på att lägga av. Behöver träffa honom nu men han kommer inte förrän på söndag. Tråkigt. Vi hann knappt säga hejdå innan han åkte heller, båda var stressade på olika håll.

Nu ska jag adressändra tror jag, sen sova för det här är inte kul.

Inga kommentarer: