onsdag 8 april 2009

Love ringde och sa att han var framme. Jag funderar lite på hur ensam jag kommer känna mig när (sjukt att skriva när och inte om) vi flyttar ihop och han åker iväg såhär i nästan två veckor. Jag kan iofs bjuda hem familjen och annat folk men när de sen går hem kommer lägenheten vara tom. Ingen som pratar eller låter. Ingen katt. Bara jag. Det kommer krävas en hel del för mig att vänja mig vid det för jag har aldrig spenderat en natt i en tom lägenhet. Kommer sakna Lisakisen massor men hon kan kanske hälsa på mig en vecka då och då. Hon kanske kan bo hos mig om Love åker iväg liksom.

I morgon ska jag nog åka iväg och handla fejkskinn till mitt projekt. Jag ska klä om alla mina gamla stolar och kanske stoppa dem också så de blir lite bekvämare att sitta på. Vet inte om jag ska ha skumgummi, vadd eller kanske något naturmaterial i sitsen. Jag tror att det blir fint iallafall. Lättare att rengöra också om jag ska ha stolarna i köket. 

Vill beställa böcker också, det kommer behövas i sommar om jag inte får något jobb för min hjärna klarar inte av avkoppling. Måste ha två saker på gång hela tiden annars blir jag nervös.

Inga kommentarer: