måndag 27 april 2009

Nu har jag äntligen börjat skriva på min rapport och har hittills lyckats skriva en halv a4 ungefär av inledningen. Ska skriva typ en a4 inledning och sen lite grann om metod. Resten tar jag nog i morgon. Fett om jag blir klar med det här innan helgen för då kan jag skriva den andra rapporten på fredag. Sedan är jag så jävla i kapp!
Fett effektiv just nu, massor med låtsasenergi (koffein)..

Har dessutom planerat vidare och fått mina pengar att räcka hela sommaren oavsett jobb. Hade varit fett om jag lyckades men jag har inte budgeterat för några nöjen alls. Bara nödvändigheter och friskiskortet som jag måste betala. Det är iofs ok. Hoppas att de har öppet i sommar så att jag kan ha något att hitta på om jag blir arbetslös. Varje dag där dödar tid och ger mig träningsvärk. Jag kan simma där också ju!

Nu skriva vidare. Trött i hjärnan, pigg i ögonen!

Inga kommentarer: