onsdag 8 april 2009

Ja

Nu när jag har kontrakt så kan jag börja planera på riktigt. Sinnessjukt att det ska bli av till slut, jag ska få bo ihop med Love i en fin lägenhet nära bussen och hem. Kaklet i köket är blått och det stör mig men jag tror att jag vet vad jag ska göra åt det. Måla måla måla. Kaklet, köksluckorna, köksväggarna och sovrumsväggarna. Kaklet i vitt, köksluckorna har vi funderat på att måla ljusgrå med vit stomme och nya köksknoppar. Väggarna ska vara vita. Kanske en annan färg på väggarna i sovrummet, det har vi inte bestämt. Jag vet inte om vardagsrummet behöver målas om direkt, det är en fin färg på tapeten men den är sliten och hålig så det kanske blir tvunget. Golven behöver jag inte göra något åt, får kolla på mattorna när vi flyttar in. Ja. Känns bra att fokusera på något annat än skolan för jag är så trött på att vara där och snörvla mig genom föreläsningar och datorlabbar. Bara morgondagen kvar, sen är jag äntligen ledig några dagar och kan få rota runt hur mycket jag vill. På lördag är det påskmiddag hos mormor och morfar.

Saknar Love.

Inga kommentarer: