söndag 31 oktober 2010

Det känns lite konstigt nu, som att jag har pluggat på allt som jag behöver. Jag hoppas innerligt att det verkligen är så och att tentan i morgon går bra. Det hade varit så skönt att vara klar. Jag har fortfarande en sista kurs som jag kan tenta upp men jag vet inte om det behövs. Jag har visst redan för många kurser för en normal examen så jag antar att jag lika gärna kan tenta upp kursen senare, när jag tagit min examen. Ha den klar för skojs skull. Danskan vet jag inte heller var jag ska lägga in eftersom jag måste ta en gammal kandidatexamen och späcka den med kurser för att få in mina poäng. Sen antar jag att kandidaten måste vara godkänd och klar för att jag ska kunna ta min master. Jaja. Alla kurser måste väl inte vara med i examen. Det måste vara bättre att ha för många slutförda kurser än att ha för få.

Inga kommentarer: