onsdag 20 oktober 2010

aj



Igår började vi 8.15 med att köra vår blodplasma på en agarosgel. Banden visade att vi alla var friska och att ingen hade någon speciell variation. Sen trodde ajg att vi skulle sluta och att jag skulle hem och tvätta men nej. Vi hade en föreläsning till efter lunch. Jag hade ingen lunch med mig och var tvungen att handla en kaffe för att bryta min hundralapp. Blev utskälld i kafeterian för att jag tog hans växel och ändå fick jag bara sedlar som är helt omöjliga att använda i automaterna på skolan så jag fick växla en gång till hos en student som satt och åt. Sen fick jag mitt knäckebröd.

Efter föreläsningen på eftermiddagen sprang jag till bussen och jag kom med! Ingen extra väntan här inte. När jag satt där tyckte jag att det kliade på halsen så jag tog dit handen och fick svinont. Geting i håret. Reagerade med att slå ner handen i knäet där jag självklart hade mitt paraply som jag slog handryggen i. Dubbelt ont. Ägnade resten av bussresan till att titta på när min högertumme svullnade upp och domnade bort. Det var inte så farligt egentligen. Jag råkade kasta getingen i golvet så han fick nog mer ont.

Inga kommentarer: