fredag 8 oktober 2010

Nu har jag beställt glasögon och fått med mig linser hem att prova. Känns lite läskigt. Jag har haft samma glasögon i evigheter och det känns som att jag inte ser ut som mig själv utan dem, lite för att jag inte kan se mig själv utan dem. Förutom om jag pressar ansiktet in i spegeln då.

Tänkte ägna resten av min dag till att fixa typ allt som måste fixas. Jag måste maila syon om arbeten och jag måste röja upp i kaoset här hemma. Jag ska storhandla mat och fixa så att sommarytterkläderna försvinner. Funderar på att åka och handla en papperskorg till köket också, palla att soplukten sprider sig till övriga skåp. Skulle kunna köpa två, en till sorteringssopor och en till annat skräp.

Jag vill förresten veta hur det gick på tentorna nu, det börjar kännas lite jobbigt. Tänk vilken befrielse om jag klarat båda.

Inga kommentarer: