torsdag 7 oktober 2010

Torsdag idag och min helg har börjat. Jag har kommit på att jag har tillgång till en sjukt stor mängd vetenskapliga artiklar genom mitt inloggningskonto så jag håller på att spara ner en del filer på datorn. På så sätt behöver jag inte gå sysslolös om jag skulle bli arbetslös efter skolan. Jag har dessutom suttit en del på google books och läst böcker. Är sjukt trött och nördigheten är det enda som håller mig vaken. Haft statistik hela dagen men ändå haft det ganska bra. Ibland har jag mörka stunder då jag faktiskt tycker om statistik. Alltså metoder för att tolka är kul, statistikavhandlingar är inte så skoj.

Jag vet inte vad jag ska göra med mastern. Det känns ganska jobbigt faktiskt. Var, med vem, om vad? Varför kan inte någon annan bara bestämma åt mig?

Inga kommentarer: