måndag 18 oktober 2010

Jag klarade bioinformatiken! Jag klarade alltså båda tentorna! Jag har huvudvärk idag också men jag tänker ändå fira på något sätt. Eftermiddagslektionen gick ut på att vi skulle ta blodprov från varandra. Sjukt obehagligt. Jag har mått dåligt i en vecka men nu är det också gjort och jag överlevde.

Nu är då frågan om jag ska satsa på att plugga ordentligt till den muntliga tentan i början av november eller om jag ska ta igen den sista kursen som jag saknar. Jag behöver ju egentligen inte.

Surar lite över att jag skulle vilja gå på ett seminarie på arkeologen som tyvärr går samtidigt som jag har föreläsning. Det var osteologi och kyrkböcker i kombination. Det får vara, det börjar 11 och jag slutar 12. Jag hade varit där 12.15. Ska gå på en om rättsantropologi i stället som går när jag börjat på min kandidatuppsats. Den ligger mitt i en av labbveckorna men om jag börjar tidigt den dagen borde det gå.

Inga kommentarer: