söndag 29 augusti 2010

Björnbär



I natt sov jag bra och tillräckligt och gick upp omkring tio och gjorde frukost. När vi ätit gick jag och la mig igen och gick upp kvart i tre på eftermiddagen. Jag har så mycket sömnbrist som jag måste ta igen, det är helt knäppt. Igår skulle vi till Bjärred men vi var trötta och inte på festhumör direkt och stannade hemma i stället. Vi såg ett avsnitt madmen och dead man som vi köpte sist vi var i Köpenhamn.

Idag har jag, Love och pappa plockat björnbär i massor. När jag kom hem kokte jag sylt och sen åt vi tacos och såg reservoir dogs. Väldigt mycket film och slappande nu men jag måste vila upp mig inför skolan. Imorgon ska jag springa ärenden och ringa csn. Dessutom ska jag baka mördegskakor med björnbärssylt.

Jag tycker inte riktigt om årstidsskiftningar. Det känns konstigt. Sommaren är slut och hösten på väg. Jag önskar att hösten bara kom, jag gillar inte själva övergången.

Bla bla. Mycket att göra i morgon. Ska se ett avsnitt madmen till och sen sova.

Inga kommentarer: