onsdag 4 augusti 2010

Jag gillar semesterersättning. Semesterersättning är verkligen pricken över i. Så bra. Det är helt klart att jag ska ha lite mer pengar när jag jobbar hela sommaren utan rast och ro. Rotade fram mina föreläsningsanteckningar från kursen jag ska tenta efter sommaren och såg att det var pärmen med så mycket papper att den inte går att stänga ordentligt. Jag tror inte att det kommer att gå så bra.

Min förhoppning är att jag har lärt mig saker sedan dess och mognat och låtit det smälta in och alla andra ord som kan hjälpa mig på vägen.

Söker man blue i mitt itunes får man en ganska ok playlist.

Gillar förresten skatteåterbäring. Ibland när jag blir sådär kritisk till hela samhället tycker jag illa om att arbetarna förväntas bli glada över sådana småsaker men idag är jag arbetare och glad att man i alla fall får något extra. Vet inte vad jag ska göra med pengarna. Kanske köpa glasögon som är anpassade efter mina ögon idag och inte efter mina ögon när jag precis gått ut gymnasiet.

Inga kommentarer: