lördag 2 april 2011

Meh. Jag har varit sjuk sedan i torsdags och är väl nästan bra nu. Har knappt ätit någonting och vaknade i morse och trodde att jag skulle svimma av vätskebrist och inte hittas förrän Love kom hem från jobbet. Fick alltså vara vaken från 7 i morse för att dricka lite vatten i taget. Lite eftersom mycket vatten fick vatten att komma upp igen. Smådrygt men vid 9 ungefär kunde jag åter somna. Drömde att jag var på festival och inte hittade vatten att dricka utan tvingades dricka vatten ur en kanal som gick runt festivalområdet. När jag tittade på vattnet simmade små minimaneter omkring i det och sedan vaknade jag igen med hjärtklappning. Jaja. Jobbig morgon. Försökte äta frukost men lyckades inte.

På eftermiddagen mådde jag lite bättre och gick på utställning utanför Klågerup och på vägen därifrån stannade vi till och plockade snödroppar. Hälsade på mormor och morfar en stund innan jag blev avsläppt på värnhem och fick återgå till att ligga i sängen och titta på big bang theory.

Jag önskar att jag kunde skriva på min uppsats men jag funkar inte riktigt idag.

Inga kommentarer: