tisdag 26 april 2011

Jag har nästan bestämt mig för att läsa i alla fall en kurs socialpsykologi på distans vårterminen 2012 samtidigt som jag tar examen i osteologi. Sen kanske det får räcka med skola? Får jag inget jobb är det ju skit samma. Jag kan lika gärna gå omkring och vara oavlönad student som att vara oavlönad och arbetslös före detta student.

Det är lite jobbigt med begränsningar i antal poäng man får lov att läsa varje termin. Det är skitsvårt att läsa dubbelt om man läser fel kurser men humaniora har jag lätt för. Borde egentligen klämma in en kurs kriminologi också men dygnet envisas med sina 24 timmar och jag envisas med att vara gammal och behöva minst 7 timmar sömn för att fungera optimalt.

Jag tror nog att jag ska sluta fokusera på nästa år. Det är bara så väldigt roligt att läsa. Önskar att jag alltid kunde plugga.

Inga kommentarer: