lördag 23 april 2011

Okej, jag måste erkänna att jag inte har en aning om vad man gör när man är ensam hemma. Lyssnar på musik, något som jag kan göra när jag inte är ensam hemma men som ändå känns lite störigt om någon annan försöker koncentrera sig bredvid. Har lagat mat för en person och somnat med datorn i sängen. Vattnat blommorna. Min fantasi tryter. Känner mig mindre inspirerad utan någon att bolla idéer med. Tänkte kolla på film men kom på att det inte går om det är en bra film eftersom jag vill se bra filmer med honom, och en dålig film känns konstigt att liksom bestämma sig för att se. Kvar finns filmer jag redan sett och det känns alldeles för mycket som tröst istället för oberoende. Alltså musik. Och flashback. Och radio i köket. Så mycket bryter jag mig loss när jag är ensam.

Inga kommentarer: