torsdag 28 april 2011

Jag är så sjukt duktig att jag knappt orkar stå upp. Allergin gör mig trött, jag är snörvlig och mina ögon har svullnat igen.
Igår gick jag upp 05.30 och var i skolan 8. Slutade skolan 17.30. Tågresan var så katastrofal att jag liksom gav upp. Ett tåg var sönder så vi fick byta till ett annat tåg som också var sönder och fick startas om. När omstarten var klar fungerade bara ena vagnsetet så alla fick klämma in sig där. Något var snett med temperaturen så det var som en bastu. Vi hade poliskontroll med tillhörande bortförande av person och just ja. Det var enkelspårigt över bron så vi fick vänta medan solen stod på så att det blev ännu varmare. Var hemma 20 i 20 på kvällen.
Idag är jag i skolan på morgonen, sen TÄNKER jag gå hem och sova innan jag åker till skolan i Lund. Efter skolan i lund tänker jag inte gå till skolan mer, jag ska sitta hemma och skriva. Efter Lysekil blir det inga fler äventyr förrän jag är klar med arbetet.

Inga kommentarer: