onsdag 25 mars 2009

Visning på trean och först i kön. Ulla, nu kommer jag snart till din gård! Vi skulle vara beredda på att lägenheten var i ganska kasst skick men jag bryr mig inte. Jag har läst på så mycket nu om att måla om på olika typer av tapet och om att dra upp gamla plastmattor och slipa gammalt trägolv så inget skrämmer mig.

Idag ska jag och mamma gå och träna. Spännande. Jag är egentligen slutkörd men som tidigare nämnts i halvmaniskt tillstånd så det funkar. Skolan verkar skitbra och jag har kommit igång med att ringa runt till alla jag skickat sommarjobbsansökningar till. Supereffektiv är vad jag är. Solen skiner och allt är underbart. Love kommer hit i kväll efter jobbet också och sover hos mig och det var ett tag sedan. Min katt letar efter honom. Borde ha kommit ut ett nytt heroesavsnitt också. Och jag har köpt skålar idag, typ sopp eller flingskålar. Och mina böcker. Väldigt lite pengar kvar nu men lönen kommer på fredag!

1 kommentar:

Anonym sa...

FETT! Jag längtar efter er! Sommaren på gården i solen osv.. dricka te och ha nära hem. godis! Fett, hoppas den inte är föör ful bara.. vi ses granne!