tisdag 3 mars 2009

Tidsfördriv

Idag hade jag mycket hellre suttit och sytt en smaragdgrön knälång kjol med vidd i flera tunna lager. Eventuellt ganska hög midja med ett band som man kan knyta på ryggen. Undrar om jag kan få pappas farmors gamla symaskin. Den har nog bara raksöm men den är semi-industriell och jag tror att det är vad jag behöver. Antingen det eller instruktioner på hur man smörjer de maskiner som jag har. Kanske borde spara ihop till en riktig symaskin.

Försöker förstå olika genetiska kartor men det står inget om det i boken. Hatar när de tar upp saker på föreläsningarna som de hittat någon annanstans än i kurslitteraturen. Förhoppningsvis räcker det som finns med i hand-outen från föreläsningen. Har kommit igång sådär med plugget. Ska antagligen till Love imorgon och då ska vi passa på att träffa Sara. Det känns roligt, så nu måste jag plugga undan lite så att jag inte behöver känna mig stressad.

1 kommentar:

Anonym sa...

men åh, alla kallar mig fortfarande för Ulla och jag trivs med det så sluta inte. Det är bara Erik och min mamma som säger Sara. Vi ses i kväll!